Odbierz Kartę

Kartę odebrać można w:

Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta parter st. B – ul. Śląska 11/13 (pn-pt 7:30 – 15:30, wtorki do 17:00)
Centrum Informacji Turystycznej – Al. NMP 65 (pn-sob 8:00 – 17:00, soboty od 9:00)
Wydziale Funduszy Europejskich i Rozwoju – ul. Waszyngtona 5 (pn-pt 7:30 – 15:30, wtorki do 17:00)
Miejskim Domu Kultury – ul. Łukasińskiego 50/68
Sklep EkoApetyt – ul. Mickiewicza 4 (pn-pt 9:00 – 17:00, sob 9:00 – 13:00)
Gabinet Masażu Leczniczego Marek Klimza – ul. Powstańców Śląskich 7A pok.21 (pn-pt 8:00 – 18:00)
Dekoracje-Wnetrz.eu – ul. Wieluńska 19 (pn-pt 8:00 – 18:00)

Karty „Rodzina +” oraz „Senior” wydawane są tylko w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta
Wydział Polityki Społecznej parter st. B) – ul. Śląska 11/13

Co jest potrzebne do wyrobienia karty?

Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne i dobrowolne. Warunkiem przystąpienia przez Uczestnika do Programu jest złożenie wniosku, oświadczenia oraz okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość, wiek lub prawo do określonych zniżek. Po złożeniu dokumentów kartę otrzymasz od razu. Każda wydana karta jest aktywna i można od razu z niej korzystać.

Dokumenty do wypełnienia: Wniosek.pdf

Uczestnik może przystąpić do udziału w Programie w dowolnym momencie jego trwania oraz może w dowolnym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie. Przyjmując kartę, Uczestnik akceptuje tym samym postanowienia Regulaminu i wyraża zgodę na uczestnictwo w programie. Czas na wymianę dotychczasowych kart Seniora i Rodziny + na nowe przewidziany jest do końca 2017 roku. Program Częstochowskiej Karty Mieszkańca jest efektem współpracy Urzędu Miasta Częstochowy oraz Grupy LEW S.A.